Heyooo Guys! Welcome!

Welcome to my blog guys. I will share what I know and hope it is useful for you all. Enjoy it. xoxo, H







Tuesday, November 20, 2012

Istanbul Aku Datang a.k.a IAD

   Hey my friends, followers, supporters. Saya nak kongsikan kepada anda cerita apa yang perlu ditonton pada bulan Nov ini. Haaa, Istanbul Aku Datang adalah pilihan saya. Istanbul Aku Datang adalah filem yang kelakar dan romantik. Kamu semua mesti tengok. Mesti!


   Pelakon bagi IAD? Tu, lihat gambar di atas. Ada Lisa Surihani, Tomok, dan Beto Kusyairy. Watak Lisa mestilah seorang yang comel dan manja. Tomok? Dia romantik dan pandai memujuk. Watak Beto pula, dia seorang yang berani menahan Lisa dari tinggalkan Istanbul.
   Jadi, apa tunggu lagi? Cari lah filem ni dekat mana-mana. Youtube ke, mho ke. Tapi kalau tengok dekat wayang lagi best. Puas rasanya. Masa hari yang lepas, saya pergi dengan kawan-kawan, harga tiketnya RM9 sahaja. Enjoy it!

-xoxo, H-

No comments:

Post a Comment